Reklámozni drága! Nem reklámozni ÖNGYILKOSSÁG!

Olvasóink értékelése: 5 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktív
 

“Reklámozni drága” – gyakran halljuk vállalkozóktól. Sok cég ezzel le is zárja ezt a kérdést, csakhogy ezzel derékba töri a növekedési lehetőségeket. Fontos azonban tisztában lenni azzal, hogy a reklámozásnál egyetlen dolog drágább hosszútávon: ha nem reklámozol. Egy új eszköz beszerzése, egy új üzlethelyiség megnyitása is mind-mind nagyon drága, azonban ezen soha nem spórolnak a cégek, mert befektetésnek tekintik. Az igazság az, hogy a marketing is egy befektetés: pénzt kell költeni azért, hogy később még több ügyfelünk és bevételünk legyen. Ráadásul az interneten sokkal olcsóbban lehet megszólítani a célcsoportunkat, mint bármilyen más eszközön. A marketing ára tehát attól függ hogyan számoljuk: mezei kiadási tételként tekintünk rá, vagy számba vesszük a várható bevételeket is.

Sokan azért is tartják költségesnek az online hirdetéseket, mert nem látják mérhetőnek, az eredményeket nem tartják mérhetőnek. Ez korábban valóban így volt, de szerencsére ma már olyan hatékony webanalitika eszköztár érhető el, hogy azonnal látni lehet egy-egy kampány eredményességét. Érdemes tehát a marketinghez fűződő elvárásokon is változtatni: adatokkal alátámasztott bevételtermelő rendszert kell kialakítani. 

Az online marketing sokrétű. A célpiacot, a tevékenységet és az elvárt eredményeket figyelembe véve épülhet a kampány akár egy elemre is, de mivel ezek az eszközök szorosan összefüggnek érdemes egy komplett pénztermelő rendszert alkalmazni. Ha jól sikerül kialakítani, akkor az eszközök együttesen visznek a célok felé, azonban ha nincs meg az összhang, akkor számolatlanul folyik el a pénz.

Ugye már Te is látod, hogy ez nem az amin érdemes spórolni? Akkor engedd meg, hogy bemutassuk neked az online marketing nehéztüzérségét! Persze ehhez elengedhetetlen egy szuper weboldal is!

1. Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (angolul SEO, Search Engine Optimization) az a folyamat, amikor egy weboldal tartalmát úgy alakítjuk, hogy az a keresési találatokban minél előkelőbb helyen szerepeljen. A keresőoptimalizálás szorosan összefügg szinte minden más online marketing eszközzel: alapja a tartalommarketing, és elengedhetetlen eszköze ugyan úgy a közösségi média marketing is!

2. Tartalommarketing

A tartalommarketing a vásárlókkal és lehetséges vásárlókkal való kommunikáció művészete, ami úgy folyik, hogy az közben vásárlásra nem ösztönöz. Ahelyett, hogy csak eladni szeretnél, valami olyat nyújtasz vásárlóidnak, ami okosabbá, tájékozottabbá teszi őket. Hiszen ki ért jobban ahhoz amit csinálsz? Hát Te! Írj blogot, mutasd meg, hogy Te tudod a megoldás az olvasó problémájára, mutasd meg, hogy szakértő vagy!

3. Közösségi jelenlét

A korábbi egyirányú kommunikáció helyett a kétirányú kommunikáció felhasználásán alapul. Így vásárlóid felé nem csak tartalmakat közvetíthetsz, de közvetlenül kapcsolatba is léphetsz velük, amely közvetlenebbé teszi a kommunikációs folyamatot. 

4. Online hirdetések

Hirdetésed több platformon is megjelenhet. A közösségi média és a Google keresőhálózata is kiváló lehetőséget biztosít erre. Ráadásul olyan szinten finomra hangolhatóak, hogy tényleg csak a célközönséged és a céged iránt érdeklődők előtt lehetsz jelen. Azt gondolod, ez de szuper!? Akkor fokozzuk tovább a hangulatot! Az online hirdetések ma már olyannyira fejlettek, hogy nem felejtik el azokat a látogatókat, akik egyszer rákattintottak és követik. Egy jól beállított remarketing hirdetés jelentősen növelheti a kampány sikerét, használd ki Te is!

5. Email marketing

Az email marketing még napjainkban is a legköltséghatékonyabb, legtöbb eredményt hozó online marketing eszköz. Egy jól elkészített kampánnyal komoly bevételekre tehet szert bármely cég. Folyamatosan tarthatod a kapcsolatot a korábbi vásárlóiddal és újravásárlást generálhatsz, valamint új vásárlókat érhetsz el.

"Jesszusom! Mennyibe fog ez nekem kerülni?"

Erre kategorikusan nem lehet egy tól-ig számot mondani, hiszen minden kampány egyedi.

Ha szeretnéd te is online hirdetni a céged, ha szeretnél mindent bevetni az online sikereid érdekében, üljünk le egy kávé mellé és beszélgessünk. Ne feledd itt a karácsony, mikor van itt az ideje a reklámozásnak, ha nem most?

 

A legfontosabb linkek még egyszer:

 

★ Milyen szolgáltatásokkal érhetem el leghamarabb a céljaimat?

★ Hogyan juthatok segítséghez, ha nem boldogulok az online marketing világában?

Kit hívjak?

 

 

TETSZETT A BEJEGYZÉS, SEGÍTSD A MUNKÁNKAT ÉS TÉGY SIKERESSÉ MÁSOKAT IS!

 

 

Miben segíthetünk?

Kövess minket

face.png

© 2017 Okosweblap.hu. Minden jog fenntarva. Created By Okosweblap.hu

Keresés

Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk a legjobb szolgáltatás és felhasználói élmény érdekében.