“Reklámozni drága” – gyakran halljuk vállalkozóktól. Sok cég ezzel le is zárja ezt a kérdést, csakhogy ezzel derékba töri a növekedési lehetőségeket. Fontos azonban tisztában lenni azzal, hogy a reklámozásnál egyetlen dolog drágább hosszútávon: ha nem reklámozol. Egy új eszköz beszerzése, egy új üzlethelyiség megnyitása is mind-mind nagyon drága, azonban ezen soha nem spórolnak a cégek, mert befektetésnek tekintik. Az igazság az, hogy a marketing is egy befektetés: pénzt kell költeni azért, hogy később még több ügyfelünk és bevételünk legyen. Ráadásul az interneten sokkal olcsóbban lehet megszólítani a célcsoportunkat, mint bármilyen más eszközön. A marketing ára tehát attól függ hogyan számoljuk: mezei kiadási tételként tekintünk rá, vagy számba vesszük a várható bevételeket is.

Kövess minket

face.png
icon-04-512.png
24193.png

© 2019 Okosweblap.hu. Minden jog fenntarva. Created By Okosweblap.hu

Keresés

Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk a legjobb szolgáltatás és felhasználói élmény érdekében.